آربلوا:زدن 8گل،کار آساني نيست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آربلوا:زدن 8گل،کار آساني نيست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آربلوا:زدن 8گل،کار آساني نيست

آربلوا:زدن 8گل،کار آساني نيست


آلوارو آربلوا، در پايان بازي رئال مادريد در مقابل دپورتيوو که به برتري 8-2 کهکشاني ها انجاميد؛ ادعا کرد که قصد دارد تا به قراردادش با رئال پايبند بماند


به گزارش "ورزش سه"، آلوارو آربلوا در پایان بازی رئال مادرید در مقابل دپورتیوو که به برتری 8-2 کهکشانی ها انجامید؛ ادعا کرد که قصد دارد تا به قراردادش با رئال پایبند بماند و دو سال آینده را نیز در این تیم حضور داشته باشد.
وی گفت:"تا روز آخر نقل و انتقالات، همه از رفتن من حرف می زدند. حالا باید به آنهایی که ادعا می کنند من این زمستان رئال را ترک خواهم کرد؛ بگویم که از این طرز فکرشان متاسف خواهند شد. من از این راضی تر نمی توانم باشم. در بهترین باشگاه جهان توپ می زنم و می خواهم دو سال باقیمانده از قراردادم را نیز در رئال به اتمام برسانم"
آربلوا در مورد خروج ژابی آلونسو از رئال گفت:" بدون شک، رفتن ژابی چه از لحاظ فوتبالی و چه از لحاظ دوستی عمیقی که بین ما وجود داشت؛ برای من سخت بود.ما بازیکن بزرگی را از دست دادیم؛ اما باشگاه به درستی به خواسته او احترام گذاشت"
مدافع راست رئال در مورد پیروزی پر گل این تیم مقابل دپور گفت:"زدن 8 گل کارآسانی نیست. از این پیروزی همه خوشحال هستیم. اما مهمتر از زدن این 8 گل، بازی خوب تیمی ما بود. باید باز هم صبر کرد و به این مجموعه و ایده های مربی ایمان داشت.نتایج بهتری در راهند"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 10:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.